Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Izberi svojo državo Slovenija Slovenija
Brezplačna dostava nad 40€
Dostava v 1-3 delovnih dneh
Varno plačilo s 3D Secure

Garancija in vračila

Kakšne vrste garancij ponujate in kaj pomenijo?

Vsi naši izdelki so bili razviti v skladu z najvišjimi standardi kakovosti in imajo zato dolgo življenjsko dobo. Vendar pa garancijo ponujamo samo za sonične zobne ščetke Curaprox. Garancijska doba je dve leti. Možnost imate, da garancijo brezplačno podaljšate še za dodatno leto. Če želite to storiti, na svojem uporabniškem računu v zavihku ‘Registrirani izdelki’ garancijo podaljšajte.

link

Kako podaljšam garancijo za svojo zobno ščetko Hydrosonic?

Izkoristite našo prvovrstno storitev, ki jo ponujamo strankam, in podaljšajte garancijo za katerokoli sonično zobno ščetko. V svojem uporabniškem računu preprosto kliknite na zavihek ‘Registrirani izdelki’ in registrirajte nov izdelek. S tem boste garancijo podaljšali z dveh na tri leta. 

Če še nimate uporabniškega računa Curaprox, je zdaj pravi čas, da ga pridobite! Najprej kliknite na ‘Prijava’ v meniju na vrhu spletne strani.

link

Moj izdelek ima napako – kaj naj storim?

Če ste opazili napako na vašem izdelku, prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite. To lahko storite preko preko kontaktnega obrazca ali na tel. št. 02 620 47 43 vsak delavnik med 8.00 in 15.00. Naša ekipa bo pregledala izdelek in vas obvestila o nadaljnjem postopku. V primeru, da je napaka popravljiva, bomo najkasneje v 30 dneh izdelek popravili ali zamenjali z novim. Če pa gre za bolj zapleteno popravilo, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

link

Kako lahko izdelek vrnem ali zamenjam?

Izdelke lahko Curaproxu vrnete ali jih zamenjate v 30 dneh, a le pod pogojem, da niso bili odprti in da so v originalnem pakiranju. Če je izdelek kot nov, vam bomo povrnili znesek nakupa na enak način, kot ste ga uporabili pri plačilu. Ko prejmemo zahtevek za vračilo, ga obdelamo v 3 do 10 dneh.

Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00. Preverili bomo, ali vam lahko izdelek zamenjamo, in vas obvestili o nadaljnjem postopku.

link

Koliko časa po prejemu izdelka imam na voljo za vračilo?

Izdelke lahko vrnete v 30 dneh od dneva, ko so vam bili dostavljeni. Če je minilo več kot 30 dni, se, prosimo, obrnite na našo službo za pomoč strankam preko kontaktnega obrazca, saj bomo vašo zahtevo obravnavali individualno.

link

Ali lahko izdelek vrnem?

Na splošno sprejmemo vračilo kateregakoli izdelka, ki je še vedno v originalnem pakiranju. Žal pa ne moremo sprejeti vračila higienskih izdelkov, ki so bili že odprti. Mednje spadajo zobne ščetke, zobne paste, medzobne ščetke, dude itd.

Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00. Preverili bomo, ali je izdelek oz. izdelke mogoče vrniti, in vas obvestili o nadaljnjem postopku.

link

Garancija s povračilom plačila za sonične zobne ščetke Curaprox

Ali vam vaša zobna ščetka Hydrosonic ne ustreza? Če je tako, jo lahko vrnete v 30 dneh od datuma nakupa in povrnili vam bomo znesek plačila.

Pišite nam preko kontaktnega obrazca in obvestili vas bomo o nadaljnjem postopku.

link

Kako vrnem zobno ščetko Hydrosonic z napako?

Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št 02 620 47 43 vsak delavnik med 8.00 in 15.00. Naša ekipa vam bo z veseljem nudila nadaljnja navodila za brezplačno vračilo izdelka. V primeru, da je napaka popravljiva, bomo najkasneje v 30 dneh izdelek popravili ali zamenjali z novim. Če pa gre za bolj zapleteno popravilo, vas bomo o tem pravočasno obvestili.

link