Dostava in način plačila
Dostava je brezplačna za vsa naročila, ki presegajo 40€. Za naročila, nižja od 40€, je znesek dostave 2,9€
Možnost brezplačnega prevzema izdelkov na naslovu Perhavčeva ulica 36, 2000 Maribor
linkVelika verjetnost je, da je vaše naročilo že odpremljeno! Status svojega naročila lahko kadarkoli preverite v svojem uporabniškem računu, v zavihku ‘Naročila’.
Med delovniki naročila običajno odpremimo v 24 urah, pod pogojem, da:
- ste plačilo naročila že opravili ali ste izbrali način plačila na podlagi računa;
- so vsi naročeni izdelki na zalogi v našem skladišču.
Prosimo, da upoštevate, da za obdelavo naročila potrebujemo več časa, če naročilo oddate med vikendom oz. prazniki.
Prosimo vas za razumevanje, če vašega naročila ne uspemo takoj odpremiti. Postopek dostave paketa vključuje več različnih faz, kar pomeni, da lahko kdaj žal pride tudi do zamude.
Ko je naročilo pripravljeno za odpremo, vam bomo na vaš e-naslov poslali potrditveno sporočilo. Po e-pošti boste prejeli dodatno sporočilo dostavne službe, ki vam bo omogočala dodatne spremembe lokacije dostave.
Če želite preveriti status vašega naročila in zagotoviti čimprejšnjo dostavo, nam lahko pišete preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličete na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkShow more
Naročila
Lahko se obrnete na našo službo za pomoč strankam preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkDa, kmalu po oddaji naročila boste prejeli samodejno potrditev po e-pošti. V primeru, da potrditve ne prejmete, nas obvestite preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkSvoje naročilo lahko prekličete ali zahtevate spremembo obstoječega naročila preko kontaktnega obrazca. Če je tehnično izvedljivo in če vaše naročilo še ni bilo obdelano za odpremo, vam bomo z veseljem ustregli.
linkShow more
Garancija in vračila
Vsi naši izdelki so bili razviti v skladu z najvišjimi standardi kakovosti in imajo zato dolgo življenjsko dobo. Vendar pa garancijo ponujamo samo za sonične zobne ščetke Curaprox. Garancijska doba je dve leti. Možnost imate, da garancijo brezplačno podaljšate še za dodatno leto. Če želite to storiti, na svojem uporabniškem računu v zavihku ‘Registrirani izdelki’ garancijo podaljšajte.
linkIzkoristite našo prvovrstno storitev, ki jo ponujamo strankam, in podaljšajte garancijo za katerokoli sonično zobno ščetko. V svojem uporabniškem računu preprosto kliknite na zavihek ‘Registrirani izdelki’ in registrirajte nov izdelek. S tem boste garancijo podaljšali z dveh na tri leta.
Če še nimate uporabniškega računa Curaprox, je zdaj pravi čas, da ga pridobite! Najprej kliknite na ‘Prijava’ v meniju na vrhu spletne strani.
linkČe ste opazili napako na vašem izdelku, prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite. To lahko storite preko preko kontaktnega obrazca ali na tel. št. 02 620 47 43 vsak delavnik med 8.00 in 15.00. Naša ekipa bo pregledala izdelek in vas obvestila o nadaljnjem postopku. V primeru, da je napaka popravljiva, bomo najkasneje v 30 dneh izdelek popravili ali zamenjali z novim. Če pa gre za bolj zapleteno popravilo, vas bomo o tem pravočasno obvestili.
linkShow more
Reklamacije
Zahtevki za uveljavljanje garancije se lahko vložijo v skladu z zakonskimi določbami.
Pri zobnih ščetkah Curaprox Hydrosonic imate pravico do popravila kakršnihkoli pomanjkljivosti, ki se pojavijo v zakoniti garancijski dobi, ki je dve leti od datuma dostave.
Garancija ne vključuje poškodb in napak, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, rokovanja ali shranjevanja, nepravilne ali malomarne nege, prekomerne uporabe ali neustreznega popravila, ki ga opravi nepooblaščeni serviser.
linkPišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkPišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkShow more
Uporabniški račun
Vaši kontaktni podatki se shranijo in samodejno izpolnijo pri naslednjih naročilih. Zgodovina naročil vam omogoča pregled vseh vaših preteklih naročil, ponovno naročanje in spremljanje statusa vaših naročil.
Uporabniški račun vam omogoča tudi registracijo zobne ščetke Hydrosonic in podaljšanje garancijske dobe z dveh na tri leta.
linkZa novo geslo lahko zaprosite – tukaj. Če želite, lahko vaše geslo ponastavimo ročno. Prosimo, pišite nam preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
linkVaš račun lahko izbrišemo mi, če tako želite. Pišite nam preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.
Če ste oddali naročilo, smo zakonsko zavezani vaše podatke hraniti šest let od datuma nakupa.
linkShow more
Novičnik
Prijavite se na Curaproxov novičnik in prejemajte sveže novice o ustni negi. Curaprox v svojem novičniku obvešča o ustni higieni in zanimivih novih izdelkih. Vse tiste, ki imajo radi ugodne nakupe, redno obveščamo tudi o naših najboljših ponudbah in popustih.
linkS prijavo na Curaproxov novičnik ste vedno na tekočem o najnovejših Curaproxovih natečajih, popustih in posebnih ponudbah. Ob prijavi dobite dostop do posebnih kuponov za popust, ki so na voljo samo prejemnikom našega novičnika. Na novičnik se prijavite tukaj
linkInformacije in vznemirljive ponudbe boste prejeli nekajkrat na mesec. Sproti vas bomo obveščali o izrednih posebnih ponudbah in popustih. Prijavite se na novičnik zdaj
linkShow more