Swiss premium oral careSwiss premium oral care

Izberi svojo državo Slovenija Slovenija
Brezplačna dostava nad 40€
Dostava v 1-3 delovnih dneh
Varno plačilo s 3D Secure

Dostava in način plačila

Kolikšen je strošek dostave pri Curaprox?

Dostava je brezplačna za vsa naročila, ki presegajo 40€. Za naročila, nižja od 40€, je znesek dostave 2,9€

Možnost brezplačnega prevzema izdelkov na naslovu Perhavčeva ulica 36, 2000 Maribor

link

Katere načine plačila omogočate?

Lahko izbirate med več načini plačila:

  • Mastercard
  • Visa
  • PayPal
  • Plačilo z gotovino ob prevzemu
link

Kdaj bo moje naročilo odpremljeno?

Velika verjetnost je, da je vaše naročilo že odpremljeno! Status svojega naročila lahko kadarkoli preverite v svojem uporabniškem računu, v zavihku ‘Naročila’.

Med delovniki naročila običajno odpremimo v 24 urah, pod pogojem, da: 

  • ste plačilo naročila že opravili ali ste izbrali način plačila na podlagi računa;
  • so vsi naročeni izdelki na zalogi v našem skladišču.

Prosimo, da upoštevate, da za obdelavo naročila potrebujemo več časa, če naročilo oddate med vikendom oz. prazniki. 

Prosimo vas za razumevanje, če vašega naročila ne uspemo takoj odpremiti. Postopek dostave paketa vključuje več različnih faz, kar pomeni, da lahko kdaj žal pride tudi do zamude. 

Ko je naročilo pripravljeno za odpremo, vam bomo na vaš e-naslov poslali potrditveno sporočilo. Po e-pošti boste prejeli dodatno sporočilo dostavne službe, ki vam bo omogočala dodatne spremembe lokacije dostave.

Če želite preveriti status vašega naročila in zagotoviti čimprejšnjo dostavo, nam lahko pišete preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličete na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Show more

Naročila

Na koga se lahko obrnem z vprašanji glede naročila?

Lahko se obrnete na našo službo za pomoč strankam preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Ali me boste obvestili, da je moje naročilo sprejeto?

Da, kmalu po oddaji naročila boste prejeli samodejno potrditev po e-pošti. V primeru, da potrditve ne prejmete, nas obvestite preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Ali lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete ali zahtevate spremembo obstoječega naročila preko kontaktnega obrazca. Če je tehnično izvedljivo in če vaše naročilo še ni bilo obdelano za odpremo, vam bomo z veseljem ustregli.

link

Show more

Garancija in vračila

Kakšne vrste garancij ponujate in kaj pomenijo?

Vsi naši izdelki so bili razviti v skladu z najvišjimi standardi kakovosti in imajo zato dolgo življenjsko dobo. Vendar pa garancijo ponujamo samo za sonične zobne ščetke Curaprox. Garancijska doba je dve leti. Možnost imate, da garancijo brezplačno podaljšate še za dodatno leto. Če želite to storiti, na svojem uporabniškem računu v zavihku ‘Registrirani izdelki’ garancijo podaljšajte.

link

Kako podaljšam garancijo za svojo zobno ščetko Hydrosonic?

Izkoristite našo prvovrstno storitev, ki jo ponujamo strankam, in podaljšajte garancijo za katerokoli sonično zobno ščetko. V svojem uporabniškem računu preprosto kliknite na zavihek ‘Registrirani izdelki’ in registrirajte nov izdelek. S tem boste garancijo podaljšali z dveh na tri leta. 

Če še nimate uporabniškega računa Curaprox, je zdaj pravi čas, da ga pridobite! Najprej kliknite na ‘Prijava’ v meniju na vrhu spletne strani.

link

Moj izdelek ima napako – kaj naj storim?

Prosimo, da nas o napaki na izdelku čim prej obvestite preko kontaktnega obrazca ali na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00. Preverili bomo, ali vam lahko izdelek zamenjamo, in vas obvestili o nadaljnjem postopku.

link

Show more

Reklamacije

Kdaj lahko uveljavljam garancijo?

Zahtevki za uveljavljanje garancije se lahko vložijo v skladu z zakonskimi določbami. 

Pri zobnih ščetkah Curaprox Hydrosonic imate pravico do popravila kakršnihkoli pomanjkljivosti, ki se pojavijo v zakoniti garancijski dobi, ki je dve leti od datuma dostave.

Garancija ne vključuje poškodb in napak, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe, rokovanja ali shranjevanja, nepravilne ali malomarne nege, prekomerne uporabe ali neustreznega popravila, ki ga opravi nepooblaščeni serviser.

link

Kako lahko uveljavim garancijo?

Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Prejel sem napačno naročilo. Kaj naj storim?

Pišite nam preko kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Show more

Uporabniški račun

Kakšne so prednosti uporabniškega računa?

Vaši kontaktni podatki se shranijo in samodejno izpolnijo pri naslednjih naročilih. Zgodovina naročil vam omogoča pregled vseh vaših preteklih naročil, ponovno naročanje in spremljanje statusa vaših naročil.

Uporabniški račun vam omogoča tudi registracijo zobne ščetke Hydrosonic in podaljšanje garancijske dobe z dveh na tri leta.

link

Pozabil sem svoje geslo.

Za novo geslo lahko zaprosite – tukaj. Če želite, lahko vaše geslo ponastavimo ročno. Prosimo, pišite nam preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Kako izbrišem svoj račun kupca?

Vaš račun lahko izbrišemo mi, če tako želite. Pišite nam preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličite na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

Če ste oddali naročilo, smo zakonsko zavezani vaše podatke hraniti šest let od datuma nakupa.

link

Show more

Novičnik

Kaj vsebuje novičnik Curaprox?

Prijavite se na Curaproxov novičnik in prejemajte sveže novice o ustni negi. Curaprox v svojem novičniku obvešča o ustni higieni in zanimivih novih izdelkih. Vse tiste, ki imajo radi ugodne nakupe, redno obveščamo tudi o naših najboljših ponudbah in popustih.

link

Kakšne so prednosti?

S prijavo na Curaproxov novičnik ste vedno na tekočem o najnovejših Curaproxovih natečajih, popustih in posebnih ponudbah. Ob prijavi dobite dostop do posebnih kuponov za popust, ki so na voljo samo prejemnikom našega novičnika. Na novičnik se prijavite tukaj

link

Kako pogosto bom prejemal Curaproxov novičnik?

Informacije in vznemirljive ponudbe boste prejeli nekajkrat na mesec. Sproti vas bomo obveščali o izrednih posebnih ponudbah in popustih. Prijavite se na novičnik zdaj

link

Show more