Swiss premium oral care 

Izberi svojo državo Slovenija
Brezplačna dostava nad 30€
Dostava v 1-3 delovnih dneh
Varno plačilo s 3D Secure

Naročila

Na koga se lahko obrnem z vprašanji glede naročila?

Lahko se obrnete na našo službo za pomoč strankam preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Ali me boste obvestili, da je moje naročilo sprejeto?

Da, kmalu po oddaji naročila boste prejeli samodejno potrditev po e-pošti. V primeru, da potrditve ne prejmete, nas obvestite preko našega kontaktnega obrazca ali pa po telefonu na št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Ali lahko svoje naročilo prekličem?

Svoje naročilo lahko prekličete ali zahtevate spremembo obstoječega naročila preko kontaktnega obrazca. Če je tehnično izvedljivo in če vaše naročilo še ni bilo obdelano za odpremo, vam bomo z veseljem ustregli.

link

Zakaj moje naročilo še ni prispelo?

Kadar so izdelki, ki ste jih naročili, na voljo, vendar po e-pošti še niste prejeli potrditve odpreme, preverite naslednje: 

  • Ste preverili e-pošto o sledenju pošiljki, ki vam jo je poslala dostavna služba?
  • Ste vnesli pravilen e-naslov?
  • Ste naročilo že plačali?
  • So vsi izdelki, ki ste jih naročili, na zalogi v našem skladišču?

Opravičujemo se, če je resnično prišlo do zamude pri dostavi vašega naročila. Postopek dostave paketa vključuje več različnih faz, kar pomeni, da lahko kdaj žal pride tudi do zamude.

Če želite preveriti status naročila in zagotoviti čimprejšnjo dostavo, nam lahko pišete preko našega kontaktnega obrazca ali nas pokličete na tel. št. +386 2 620 47 43 vsak delavnik med 8:00 in 15:00.

link

Kje je moj paket?

Takoj ko bomo izdelali nalepko s podatki za odpremo, boste po e-pošti prejeli samodejno potrditev dostavne službe. V e-pošti bo navedena številka paketa, ki jo lahko uporabite, če želite spremljati status svojega naročila na https://gls-group.eu/SI/sl/sledenje-posiljki.

Na povezavi, ki vam jo bo poslala dostavna služba, da boste lahko sledili pošiljki, je mogoče opraviti spremembo lokacije dostave ali preusmeriti pošiljko na drug naslov, ki vam bolj ustreza.

Sledilno številko paketa najdete tudi v svojem profilu, v zavihku ‘Moja naročila’ pod ‘Podatki o dostavi’ ob naročilu.

link

Kaj naj storim, če dobim napačen izdelek?

Če ste prejeli napačen izdelek ali drugačno število izdelkov, kot ste jih naročili, nam, prosimo, to sporočite preko kontaktnega obrazca.

Da bi lahko nevšečnost čim prej razrešili, nam pošljite referenčno številko naročila in v svojem zahtevku navedite napačen izdelek. Zadevo bomo preverili čim prej in vas obvestili.

link

Kaj naj storim, če so se naročeni izdelki med dostavo poškodovali?

Vsako naročilo skrbno zapakiramo in storimo vse, kar je v naši moči, da izdelke dostavimo nepoškodovane. Če se je izdelek med dostavo poškodoval, pa vam bomo seveda z veseljem pomagali.

Prosimo, da nam v petih dneh od prejema izdelka pišete preko kontaktnega obrazca in nam posredujete naslednje informacije: 

  • referenčna številka vašega naročila
  • opis škode
  • fotografije škode in pakiranja

Ko prejmemo te informacije, bomo preučili zadevo skupaj z dostavno službo in vas čim prej obvestili o nadaljnjem postopku.

link